MARKETING ALS EEN KIP ZONDER KOP
blijfmaarkleppe _ blijfmaarkleppe _

MARKETING ALS EEN KIP ZONDER KOP

Dit herken je vast: er is geen duidelijk overkoepelend marketingplan, wat leidt tot inconsistente messaging en inefficiรซnte marketingactiviteiten. Het kost de grootst mogelijke moeite om alle losse initiatieven -zoals content, socials, betaalde advertenties, nieuwsbrieven etc.) samen te brengen in รฉรฉn helder plan.

Meer lezen
LEES DIT NIET ALS JE VAN KORTE POSTS HOUDT
blijfmaarkleppe _ blijfmaarkleppe _

LEES DIT NIET ALS JE VAN KORTE POSTS HOUDT

Mooi, de eerste groep mensen hebben we alvast weggejaagd! Waarom vind ik dat leuk? Omdat ik meteen duidelijk wil maken dat je er als merk niet voor iedereen hoeft te zijn. Sterker; je kunt beter een kleine groep trouwe volgers hebben -die blind geloven in jouw merk en product(en)- die daadwerkelijk bij je koopt, dan een hele grote groep mensen die jou wel kent, maar niets met je doet omdat je ze niet overtuigd omdat je onduidelijk bent.

Meer lezen
DIT LOKT DE KOPER NAAR JOUW FLES
blijfmaarkleppe _ blijfmaarkleppe _

DIT LOKT DE KOPER NAAR JOUW FLES

Iedereen lijkt de laatste tijd te stoeien met een nieuw of aangescherpt verhaal dat past bij de snel veranderende tijd. Ik krijg aan de lopende band vragen over een op het oog duidelijke term: merkverhaal. Want wat is nou eigenlijk een merkverhaal?

Meer lezen